LifeStyleNovinky

Lamborghini: A part of Italy

Automobilka Lamborghini odstartovala novou reklamní kampaň. Po úspěšných kampaních „Welcome to Sant‘ Agata, Home of Lamborghini“ a „Feels Italian. Wherever you are“ tu je zcela nová, nazvaná „Lamborghini: A part of Italy.“

Nejnovější obrazy ukazují italské památky, které jsou doplněny prvky moderních Lamborghini. Antické mosty s viadukty ve tvaru ráfků Cordelia z Gallarda LP560-4, zábradlí ze zádi drahého modelu Reventón a sloupy z pneumatik Pirelli. Jinde zase vidíte podloubí se sochami řadicí páky a renesanční dómy s detaily vozů Lamborghini.

Nová řada fotografií přináší prvek, kterým minulé kampaně nedisponovaly. Podívejte se několikrát na následující obrázky a pokaždé uvidíte nové a nové detaily, kterých jste si předtím nevšimli. Nevěříte? Tak hledejte znovu a pečlivěji.

První a nejznámější kampaň fotografií ukazovala život obyčejných obyvatel Sant‘ Agaty, kteří se museli přizpůsobit přilehlé továrně, vyrábějící rychlé a hlučné supersporty. Kampaň „Feels Italian. Wherever you are“ zase narážela na fakt, že je Lamborghini známé po celém světě a všichni obyvatelé planety chtějí navyknout italským zvykům. Autorem je i tentokrát německá agentura Philipp und Keuntje.

Foto: Philipp und Keuntje GmbH, Automobili Lamborghini SpA

Jeden myslel na “Lamborghini: A part of Italy

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..