Tuning Lamborghini

Jota Bulls Murciélago LP640

Patříte mezi sortu fanoušků, kterým se nelíbí vzhled Murciélaga LP670-4 SV, ale láká vás jeho mohutný výkon? Ba dokonce byste chtěli výkon ještě větší? Zkuste zavolat do německého úpravce Jota Bulls, který vám může s vaším problémem pomoci.

Zaměstnanci firmy Jota Bulls, jež patří pod společnost Dimex Group, se rozhodli upravit i modernizovanou verzi Murciélago LP640. V první řadě se zaměřili na úpravu designu automobilu. Proto použili „mračítka,“ upravující přední světla, nástavce a prahy, jež upravují přední nárazník. Samozřejmostí je, že tyto díly vylepšují celkovou agresivitu vozu, pokud by se vám sériové Murciélago LP640 zdálo moc nudné. Jednotlivé díly jsou vyrobeny z ručně tvarovaného karbonu a vedle agresivity výrazu zlepšují přítlak vozu.

Zadní část vozu dominuje obrovské přítlačné křídlo a mohutnější difuzor. Samozřejmostí je, že jsou oba díly karbonové. Najde se už nějaký tuner, který by k Murciélagu nedodal zadní přítlačné křídlo?

Jota Bulls nicméně patří mezi ten druh úpravců, kteří se svojí prací nejsou spokojeni, pokud se v jejich paketu neobjeví i úprava motorového prostoru. Pro Murciélago L147 nabízeli pět stupňů úpravy motoru, při čemž nejvyšší výkon dosáhl hranice sedmi set koní. Nyní se Jota Bulls pochlapili a ve čtyřech stupních výkonu pro Murciélago LP640 nabízejí až šílených 768 koní. Ve dvanáctiválci upravili řídící jednotku, dodali leštěné hlavy válce a sportovní vačkové hřídele, modifikovali ventily, snížili hmotnost klikové hřídele. Součástí úprav je i sportovní výfuk s jadrnějším zvukem.

Jestliže se vám nelíbí výběr ráfků od Lamborghini, Jota Bulls vám nabídne svoje. V nabídce má kola pojmenovaná Monaco Black Edition a vidět je můžete na přiložených fotografiích.

Vyberete si jeden z paketů, nebo si zachováte standardní výkon svého miláčka? Dodejme, že pokud si nenecháte do Murciélaga namontovat dvojité turbodmychadlo, je tato verze pravděpodobně ta nejsilnější ze současné nabídky jednotlivých tunerů. Je zřejmé, že by se měli ostatní úpravci zamyslet, kam možnost dvanáctiválcového motoru sahají.

Foto: Jota Bulls

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.